«Қашықтан оқытуды ұйымдастыру: проблемалары мен мүмкіндіктері» тақырыбындағы педагогикалық кеңес. Педсовет на тему: «Организация дистанционного обучения: проблемы и возможности» » КГУ Общеобразовательная школа №142
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№142 жалпы білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
8(727) 252-01-07
Есепші бөлімі:
8 (727) 251-57-71
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру: проблемалары мен мүмкіндіктері» тақырыбындағы педагогикалық кеңес. Педсовет на тему: «Организация дистанционного обучения: проблемы и возможности»
31
қаңтар
2021

«Қашықтан оқытуды ұйымдастыру: проблемалары мен мүмкіндіктері» тақырыбындағы педагогикалық кеңес. Педсовет на тему: «Организация дистанционного обучения: проблемы и возможности»

ҚМУ №142 ЖББОМ-де «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру: проблемалары мен мүмкіндіктері» тақырыбында мұғалімдер кеңесі өтті.


Мақсаты: Инновациялар әдістемесін меңгеру.


  Мұғалімдер кеңесінің жоспары:

 1. «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру тәжірибесінен: мәселелер және оларды шешу» - Әділ Д.

 2. «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру тәжірибесінен: мәселелер және оларды шешу жолдары» - Рази А.


3. «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру тәжірибесінен: мәселелер және оларды шешу жолдары» - Байгескенова Ж.

 3. «Қашықтан оқытуды ұйымдастыру тәжірибесінен – Конакова С.А.


4. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру тәжірибесінен – Избасова Р.И.


5. «Қашықтықтан оқитын еркшеліктер мен киіндіктері – Нысанова Л.А.

 5. «Қашықтық режимінде оқытуды ұйымдастыру нәтижелерін талдау» - директордың орынбасары. су ресурстарын басқару бойынша Ткаченко Е.Н., Ағыбаева С.А.

 Мектепте қашықтықтан оқытуды жүзеге асырудың талдауы көрсетті

 - қашықтықтан оқыту үшін кадрлармен қамтамасыз ету;

 -оқу процесіне жеке білім беру бағдарламалары енгізіледі;

 - ата-аналар оқушылардың жеке оқу жетістіктерінің сапасына қызығушылық танытады;

 - телекоммуникациялық технологиялар қолданылады;

 - қашықтықтан оқытуды бағалау картасын әзірледі;

 - мұғалімдер мен студенттер арасындағы қарым-қатынастың әртүрлі формалары, әдістері мен тәсілдері, тәсілдері қолданылады;

 - белгілі бір материалдық-техникалық базаның болуы;

 -Мектептегі санитарлық нормалардың сақталуы.


Басқарма шешімі:


 Жоғарыда айтылғандардың негізінде директорлар кеңесі шешім қабылдады:

 1) Қашықтықтан оқытуда мектепішілік бақылауды жүзеге асыруда мектеп әкімшілігі үшін бағалау параметрлерін, критерийлерін және деңгейлерін бекіту.

 2) Онлайн сабақтарды өткізуге қойылатын талаптардың бірлігін қамтамасыз ету және 9-11-сыныптарда қашықтықтан оқыту сабақтарының белгіленген уақытына көшу.

 3) Оқушылардың білімін бағалаудың бірыңғай талаптарын сақтау.

 4) OnlineMektep платформасы арқылы апталық жүктеменің 25% көлемінде онлайн сабақтарды шығаруды жүзеге асыру. 2021 жылдың 11 қаңтары мен 2021 жылдың 30 қаңтары аралығындағы кезеңге үшінші тоқсанда әрбір мұғалім үшін 2021 жылдың 11 қаңтарына дейін онлайн сабақтар кестесін жасау.

 5) Сағат 8.00-ден 20.00-ге дейін оқушылар мен олардың ата-аналарымен байланыс және тапсырмаларды талқылау үшін мұғалімдердің болуын бекітсін.

В КГУ ОШ № 142 проведён педсовет на тему: «Организация дистанционного обучения: проблемы и возможности»

Цель: Освоение методологии нововведений.
 
 
 План проведения педсовета:
 
1.  «Из опыта работы организации дистанционного обучения: проблемы и их решения»– Әділ Д.
 2.  «
Из опыта работы организации дистанционного обучения: проблемы и их решения»–  Рази А.

3. «Из опыта работы организации дистанционного обучения: проблемы и их решения»– Байгескенова Ж.
 3. «
Из опыта работы организации дистанционного обучения – Конакова С.А.

4. Из опыта работы организации дистанционного обучения – Избасова Р.И.

5. «Қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері мен қиындықтары – Нысанова Л.А
 
5. «Анализ результатов организации обучения в дистанционном режиме» –  зам.дир. по УВР Ткаченко Е.Н., Агыбаева С.А.
 
Анализ внедрения дистанционного обучения в школе показал
 - кадровое обеспечение дистанционного обучения;
 -индивидуальные образовательные программы внедрены в образовательный процесс;
 -родители заинтересованы в качестве индивидуальных учебных достижений учащихся;
 -используются телекоммуникационные технологии;
 -разработана карта оценивания дистанционного обучения;
 -используются различные формы, методы и приемы, способы общения учителей и учащихся;
 -имеется определенная материально – техническая база;
 -выполняются санитарные нормы в школе.

Решение педсовета:

 На основании вышеизложенного педсовет решил:
 1) Утвердить параметры, критерии и уровни оценки для администрации школы при осуществлении внутришкольного контроля при дистанционном обучении.
 2) Обеспечить единство требований к проведению онлайн-занятий и   перейти на фиксированное время учебных занятий в режиме дистанционного обучения в 9-11 классах.
 3) Соблюдать единые требования к вопросу оценивания знаний учащихся.
 4) Осуществлять выход онлайн-занятий через платформу OnlineMektep в количестве 25% от недельной нагрузки. 
Составить график  онлайн – занятий в третьей  четверти за период с 11.01 2021 года по 30.01 2021 года каждому педагогу до 11.01.2021.
 5) Утвердить время доступности педагогов для учащихся и их родителей для общения и обсуждения заданий в период с 8.00 до 20.00.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: