Дублер күніне дайындық бойынша мектеп парламентінің отырысы. Заседание школьного парламента по подготовке ко Дню Дублера
2022 жылдың 30 қыркүйегінде ҚММ №142 ЖББ мектебінде жалпыреспубликалық дублер күні өтеді. Осы іс-шараны дайындау мақсатында мектеп тәрбиешісі Бақыт Ғазиза Болатқызы мектеп парламентімен кездесу өткізді.
Мақсаты: Жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау, дербестікке, берілген тапсырмаға жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу, оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту. Мұғалім мамандығын насихаттау.
Тапсырмалар:
• оқушыларды белсенді қоғамдық өмірге және мектепті басқаруға тарту;
• оқушылардың қоғамдық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу тәжірибесін дамыту;
• барлық оқушылар арасындағы достықты нығайту;
• оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, коммуникативті дағдыларын дамыту;
• оқушылардың жауапкершілік сезімін, бір-біріне деген дұрыс көзқарасын, қарым-қатынастың іскерлік стилін қалыптастыру;
• Мектептің өзекті мәселелерін шешу;
• оқушылардың көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін дамыту;
• оқу-тәрбие процесінің кері байланысының жаңа формаларын ұйымдастыру, оқушылардың мектептегі оқу-тәрбие процесінің жағдайын жан-жақты бағалауы.
30 сентября 2022 года будет в КГУ ОШ № 142 будет проходить Общереспубликанский День Дублера. Вожатая школы Бакыт Газиза Болатовна провела с активом школьного парламента заседание по подготовке этого мероприятия.Цель: Создание условий для самореализации личности, воспитание самостоятельности, ответственного отношения к порученному делу, развитие творческой деятельности учащихся. Пропаганда профессии учителя.
Задачи:
• вовлечение учащихся в активную общественную жизнь и управление школой;
• формирование у учащихся опыта организации и проведения общественных мероприятий;
• укрепление содружества между учащимися всех параллелей;
• развитие у учащихся творческих способностей, коммуникативных навыков общения;
• воспитание у учащихся чувства ответственности, корректного отношения друг к другу, делового стиля взаимоотношений;
• решение насущных проблем школы;
• развитие у учащихся опыта публичных выступлений;
• организация новых форм обратной связи образовательного процесса, комплексная оценка учащимися состояния образовательного процесса в школе.